piątek, 15 sierpnia 2014

Wprowadzenie

 Dlaczego?
Dawno temu schudłam na diecie Montignac 9 kg... Niestety dietę przestałam trzymać. Potem znowu udało mi sie schudnąć... Ale niestety lata lecą organizm dobitniej daje znać co myśli i nadwadze. Nie jest dobrze w końcu po półrocznym podchodzeniu jak kot do jeża postanowiłam spróbować diety warzywno-owocowej. Ostrożnie i z namysłem bo wszak i cukrzyca za mną (jakimś cudem dzięki metforminie stan przedcukrzycowy nagle znikł i wyniki idealne choć okresowe skoki i spadki cukru są) i alergia z astmą i refluks... Pewno wszystko to ze sobą powiązane i jakbym znalazła pierwotną przyczynę to i lżej by było żyć...
Cel: pozbyć się toksyn nie oszukuję się że uda mi się na tej diecie byc 6 tyg. Jak wytrwam 2 tyg to już będzie coś... Przy okazji schudnąć. w tym pomogą mi ćwiczenia, które wykonuję jeszcze zanim zaczęłam dietę...
Co potem: zdrowe żywienie ale to już inny temat
No więc zaczęłam a dla swoich celów będę opisywać. Może przy okazji ktoś skorzysta

1 komentarz:

  1. ostatnio wyczytałam by ziemniaki miały niski indeks glikemiczny to należy je ugotowane przez noc zostawić w lodówce potem odgrzać i zjeść
    Pozdrawiam i powodzenia na diecie

    OdpowiedzUsuń